IKEA v.s EPOQ

I lördags var vi till IKEA en sväng och kollade vad det skulle gå på om vi beställde kök ifrån dom, hade ju tidigare under veckan varit och fått en offert på kök från Epoq så vi tänkte jämföra dom. Vi hoppades att Epoq skulle bli billigare och det blev det! Skiljde 10 000 kr mellan dom så det är ju ganska mycket, sedan gillade jag inte alls bemötandet på IKEA, man fick ju typ ingen hjälp? När vi ritade upp för Epoq satt vi i 3 timmar och diskuterade och fick hjälp och förslag av kökssäljaren, så som jag tycker det ska vara. Dom vet ju vad som funkar eller inte, själv har man ju ingen koll på alla praktiska saker, vet ju bara hur jag vill att det ska se ut.
Nåväl, på torsdag ska vi iaf ta och beställa köket. Kommer bli så fint! :)

Annars är det ny vecka nu och jag är ganska så fullbokad i veckan, får se om ryggen säger ifrån något eller om det går bra. Har ju börjat få lite ont i svanken och ner mot rumpan. Men lindriga krämpor än så länge, inget att klaga över. :)

Nu ska jag strax tillbaka till salongen, for hem och åt lunch då jag fick en lucka.
Ha en fin måndag!
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0