V.36 (35+6)

Här rullar tiden på, missade lägga in för v. 35. Men nu är det inte länge kvar!
Var till MVC i torsdags och lillskrutten är ju tjurig och har inte vänt på sig, så torsdag nästa vecka ska dom försöka vända på h*n. Så har jag otur blir jag snittad ändå om dom inte lyckas vända på den och jag inte kan föda i säte. Vill ju så gärna få chansen att försöka föda normalt. :/
Annars är stressen påtaglig, köket är långt ifrån färdigt och inga julklappar inhandlade. Dock har jag börjat göra färdigt för bebis ankomst iaf, köpt grejer som fattas, tvättat upp kläder. Men än är vi då definitivt inte redo för dig så du får gärna stanna i magen ett tag till!
Kommentarer
Postat av: Emma

Jag har köpt den på h&m :D

2012-02-04 @ 11:05:50
URL: http://emmaala.blogg.se/
Postat av: emma

Det är lager 157`s egna märke och den är i mkt bra skick. Har inte använt den många gånger.

2012-03-16 @ 21:13:23
URL: http://emmaala.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0