V.32 (31+3)

Ja om jag tyckte tiden gick långsamt tidigare så rasar veckorna förbi nu känns det som. :)
Men det har nog att göra med att vi har så himla mycket att göra här hemma och jag har ingen aning hur vi ska hinna allt. Eller vi kommer ju inte hinna allt, men hade varit väldigt skönt om kök o vardagrum blev färdigt innan bebis anländer.
Bebis har iaf börjat lägga sig vid min högra sida mot revbenen vilket inte är alltför skönt, sedan hickar den en del också så den halsar nog på med fostervatten. :)
Var på MVC i måndags och lillmagen hade vuxit litegrann och jag hade gått upp lite mer i vikt, alla andra värden såg fortsatt bra ut också.
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0