Nfu Oh

Idag damp det ner en beställning med nagelgrejer i brevlådan, alltid lika kul!
Jag beställde bl a denna oljan, förpackningen är ju såå snygg!


Bild; Vackra Naglar.com

Inte var det därför jag var tvungen att köpa den, neeeej då. ;)
Men den doftar gudomligt också, jag tog doften bubbelgum, mmm! Måste nog beställa nån fler doft. ;)

Annars var det lite nytt glitter o sånt, mindre kul var att en glitterburk farit upp och var ööööverallt i brevet, himla skitpost som ska vara så våldsamma!
Nu vill jag iaf bara göra roliga naglar, har massa idéer! :) Tyvärr har jag bara franska imorrn tror jag, men kanske kan lura på dom en liten dekoration iaf, brukar vara ganska bra på det. ;)
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0