MVC-besök

Imorse var det dags för MVC-besök, var ett tag sen jag var men nu kommer det ju bli med lite tätare mellanrum.
Både jag och bebisen mådde iaf bra, jag måste dock börja äta järntabletter men det var ju väntat. Men blodtryck, sockervärdet o allt var perfekt. Och bebis hjärta pickade på i rasande fart. :)
Lite vikt har jag lagt på mig också, 3.8 kg. :D Kändes väldigt konstigt att ser vågen stå på 60, aldrig vägt så mycket. :p
Nåja, några mer kilon lär det ju bli. :)

Efter jobbet var vi o kikade på en bilbarnstol på Barnens Hus som dom sänkt priset på, en Brio Primo.



Den var himla fin och verkar smidig också så det lutar nog kanske åt en sådan, om det finns kvar när lönen trillar in. :)
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0