Alone

Jennys naglar igår blev apsnygga! Gjorde svartglittrig tipp sedan fadade jag ut med ett turkost glitter. Vill också ha så, nästa gång ska jag banne mig ha svarta tippar!
Har tyvärr ingen bild, dyker väl upp när Jenny tömmer sin kamera på bilder. ;)
Jag och Havanna hade en kul dag också, våra muffins blev jättefina och jag tror hon var nöjd när hon kom hem och däckade i sin säng. :)



Ikväll tänkte jag att jag skulle få mysa med min karl men han for och festade istället.. Glad? Inte så värst. Så det blir att sitta uppe till typ tre inatt då han kommer hem, fun fun..

Ingenting finns det o se på tv så jag är lagomt uttråkad, ska väl gå o tröstäta lite kladdkaka.

Hejs.
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0