Brrrrr



Härligt väder vi har va!?
Hojja vad kallt, hoppas inte det blir så här hela vintern, man har ju hört lite rykten om att det ska bli en sjukt kall vinter..

Sitter hemma och väntar på att John ska komma hem, for ifrån Gve lite senare så han borde väl dyka upp strax.
Idag har jag varit o lunchat på Waldorf, dom hade sjukt mycket rätter och som vanligt när det är buffé plockar man ju alldeles för mycket, men gott var det då iaf!
Sen var jag på salongen och gjorde en ansiktsbehandling och hade en nagelkund. Efter det rejsade jag ut till Storheden med pappsen och var smakråd till en tröja åt farfar, mamma dök även upp där så vi tog en kaffe på Trend också.

Har 3 kunder imorrn sen tar jag helg, film i träsket på kvällen om det inte blir nån ändring, sedan lördag ska vi ut o gratta farfar, mer planer än så har vi inte än så länge.

Well well... lyssna på låten gott folk! Bra version!
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0