Helgen

I fredags var vi ut till Evelina och Richard en sväng för att hänga gäng, även Krille och Linnéa joinade oss. Satt och surrade och hade det allmänt trevligt.
Lördag var vi först till Johns mamma o åt surströmming, jag åt dock korv. :p
På kvällen for vi på cruisingen med Anton och Lisa. Tänkte att det bara skulle bli en kort sväng men vi blev ute till kl 3. Blev roligare än jag trodde det skulle bli. :)
Söndag firade vi våra mödrar, först ut till Alvik och sedan till Johns mamma.

Fullspäckad helg med andra ord, precis som jag vill ha det!

Nu är det vardag igen och jag måste verkligen städa men var inte så peppad då solen sken, men nu börjar det mulna till och ser nästan ut som att det ska regna så nu känns det lite mer passande med en städ-dag. :)

Annars har jag ingenting för mig i veckan som vanligt så om någon skulle vilja hitta på något kan ni väl höra av er!
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0