All alone

Ja här sitter jag i min ensamhet, har varit iväg och skjutsat John + några till iväg på fest och har just landat i soffan hemma.
Denna helg har verkligen inte varit något att hänga i granen, igår gjorde vi inget speciellt, såg film o tugga chips. Och idag så är jag alltså ensam hemma och tuggar godis. Imorrn lär det väl inte hända så mycket mer skulle jag tro.
Blä, hatar tråkiga helger, blir så rastlös när man inte gör nå.

Nåja, snart är det ju dags för slutprov(hjälp!). Måndag åker vi ner till Umeå och är där till på onsdag, den dagen provet är. Tror tyvärr inte jag kommer klara det, sätta tippar kan jag men det är mallningen jag inte får till. Och med en tidsgräns på 3,5 h så vet jag att jag inte kommer hinna. Det suger ju litegrann men men, hoppas jag hinner få lite klarhet under dagarna innan provet iaf.

Nåväl, hoppas alla haft en bra Valborg!
Kommentarer
Postat av: Linnea Granström- Ungmamma & Ryttare

Jo det är helt underbart, men vi borde ta en tripp till ikea för vi har inte så mycket möbler :P



Lycka till på slutprovet!

2010-05-02 @ 22:11:11
URL: http://linneagranstrom.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0