JAG VANN!


Inlägget under där jag länkar en catwalk video från Nelly var en tävling dom hade på deras fan-sida på Facebook. Dom tio första som länkade en video i sin blogg skulle vinna ett presentkort på 750 kr och JAG VAR EN AV DOM SOM VANN!
Ah, så jävla glad! Var den tionde och sista också så här snackar vi flyt!
Nu ska det shoppas! :D

Annars så har jag varit in på salongen idag och gjort två manikyrer, har en imorrn också. Kul kul!

I helgen har det varit skoter för hela slanten, har ju lite att ta igen då skräpskotern gått sönder hela j-vla tiden. Men nu åkte vi både lör o sön utan att den rasade så förhoppningsvis håller den säsongen ut nu, inte så länge kvar. :)
Hann med att träffa lite människor också som man inte sett på ett tag, så det var en bra helg. :)

Ne, nu måste jag kika runt på Nelly.com. ;)

Puss!
Kommentarer
Postat av: Linnea Granström- Ungmamma & Ryttare

Grattis till vinnsten :D



Tusen tack :)

2010-03-19 @ 13:27:51
URL: http://linneagranstrom.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0