Vaaarmt

Äntligen lite sommarvärme! Inte för att jag hunnit njuta så mycket av det, varit på salongen och nu tvättar jag. Kul värre. :p
Man skulle haft ett hus så kunde man lägga sig ute på altanen/gården bara, så skööönt..

Nåja, har inte hänt så mycket här.
I fredags var vi på en fisketur till V-mark jag & John, sen på hemvägen svängde vi förbi Evelina & Richard som håller på att flytta in i huset, inte är jag liite avundsjuk!
Lördag gjorde vi inte mycket, var på bio på kvällen och såg Eclipse. Nu längtar jag efter nästa film. :D
Söndag var vi till Piteå på Midnight Sun Internationals, dragracing alltså. Där lyckades vi få oss en het kräftröd bränna båda två, haha. John blir ju iaf brun sen, jag återgår till min likbleka look. :p

I övrigt så är det jobb på salongen som gäller, förra veckan fick jag göra lite roliga naglar på Cissi, blev dock inte riktigt som jag hade tänkt mig (jävla paljetter!) men dom blev fina ändå, turkosblåa med lite blommor. Har tyvärr ingen bild då jag inte lyckades få till nån bra med min mobil (systemkamera, ja tack!). Imorrn är det dags för roliga naglar igen, denna gång är det min kära mor som jag får leka på. :)

Nu ska jag njuta av min goda middag, bestående av potatisbullar! :p

Soliga kramar!
Kommentarer
Postat av: Sophie

Hey! Vad tar du för att göra naglar nuförtiden? Du får helt fria händer att göra vad du vill i princip :)

2010-07-12 @ 20:21:58
URL: http://zoofi.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Ge mig din msn så skickar jag bilderna åt dig :), försökte ta några bra bilder så hoppas dom duger;P

2010-07-12 @ 20:37:04
URL: http://cisselijana.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0