Olja olja olja!

Hade en kund idag som var från Sthlm, så hon gör sina naglar där i vanliga fall.
Till och börja med så var dom fruktansvärt fula, spadar hej bara! Men sen till det värsta, tjejen som gör hennes naglar hade ALDRIG sagt åt henne att olja in sina naglar, aldrig! Helt sjukt ju.
Att olja in nageln när man har material är ju det viktigaste och hon hade aldrig ens nämt det. Sen säger den här kunden att hon går på återbesök med 2 veckors mellanrum bara just för att dom blir så fula och hon får så mycket släpp. No shit sherlock? Och ännu en sak, när hennes egna nagel varit lika lång som tippen så har dom klippt ner naglarna och satt nya tippar. What? Varför klipper dom ner hennes naglar när hon fått egna långa naglar?
Ja, det fanns ingenting bra med dom naglarna, stackars tjej.

Kan väl avsluta nagelsnacket med att säga hur irriterande det är med folk som inte avbokar sin tid!
Så fruktansvärt respektlöst! Jag förlorar ju pengar på det då jag hade kunnat boka in någon annan om jag fått en avbokning i god tid.
Vet inte riktigt hur vissa är uppfostrade...


Nåväl, annars längtar jag till helgen då det på lördag äntligen är dags för Jea & Daniels bröllop. Åh, kommer böla som ett barn, haha. :) Sen på söndag så rullar jag och John söderut, närmare bestämt mot Göteborg där vi ska vara hela nästa vecka! Åh, vad jag längtar! Ska bli så mysigt o få komma bort en stund, jag och min fina. Vad vi ska ha det mysigt. ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0