Nyfrillan

Inte så stor skillnad på frisyren, klippt bort det slitna och klippt upp det litegrann bara.
Färgen är typ 4 olika färger, den jag hade innan, en riktigt mörk, en beige och en riktig kall blek ton. Supernöjd är jag! :) Mindre nöjd är jag över att min frisör var på smällen igen och kommer vara borta ännu ett år nu, damnit! :p







Svårt att fånga på bild, men fint är det iaf. Sen beroende på vart jag lägger benan så varierar färgen, kan välja om jag vill framhäva ljusa eller lite mörkare slingor, på dom här bilderna framhävs det ljusa. :)
Kommentarer
Postat av: mli

oh najs! =)

2010-01-06 @ 11:30:51
URL: http://zzzmli.blogg.se/
Postat av: Jea

Fint :)

2010-01-06 @ 23:41:36


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0