I made it!

Ja jag överlevde gårdagen i Piteå. Själva sittningen tog väl kanske 3 h? Vet inte exakt då hon skissade upp själva tatueringen direkt på mig så bara det tog ett tag innan hon blev riktigt nöjd, ja jag skulle ju också bli nöjd såklart men jag såg inte smådetaljerna som hon hakade upp sig på, är ju inte så konstnärlig. :p Men en timmes ritande på mig och tre timmars tatuerande blev det väl.
Smärtan var inte alls så farlig som jag hade förberett mig på då det tydligen ska göra ganska ont längst ner på benet och foten. Gick jättebra fram tills hon gick tillbaks och "piffade" till det sista, fy fan vad det sved då! Men det tog ju inte så lång tid som tur var! Hon tyckte jag var tålig iaf, ryckte inte ens med foten som dom flesta tydligen gör, okontrollerade cp-ryck kallade hon det, man kan som inte styra det. Fick några såna på slutet bara, kändes väldigt mysko. :p
Så nu har jag gjort bort det värsta, känns ju skönt. Tatueringen blev jättefin, slänger upp bilder när dom skickat dom från studion, jag fick bara till en dålig mobilbild, sen ser jag ut som en klumpfot nu så väntar med att fota tills det läkt.
Ser redan hur man kan bygga på den här, farligt. ;)

Och idag kommer min finaste älskling hem igen, som jag har saknat honom! Ska pussa och krama sönder honom! :love:

Kl 17 ska jag och lillasyster på klubbkväll på Make Up Store, släpper nya kollektionen idag också får man 20%, najs. :)
Kommentarer
Postat av: Jennie

Hej !

vad fin blogg du har ;)

allt bra idag ?



Kolla gärna på min videoblogg, och skriv vad du tycker om dagens outfit :D



puss & kram

Jennie <3

2010-02-25 @ 13:34:32
URL: http://jennieduvet.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0