Lösenordsskydd

Tänkte bara skriva lite kort om varför jag stoppade lösenord på min blogg i veckan..
Är en person som har kommenterat min blogg, ringt upp skolor o grejer för att försöka svartmåla mig som elev och mina lärare, att det är en ogiltig utbildning jag går, att jag ska ha falska diplom o.s.v
Vilket inte stämmer!
Så det har varit lite strul i veckan, den här människan är fruktansvärt elak och hade vi fått reda på vem det är så hade vi nog skickat någon på henne, helt ärligt. Så här beter man sig bara inte.
Tänker inte gå in nå mer djupgående i det för det är svårt o förklara också, men jag går iaf en godkänd utbildning och jag kommer få ett godkänt diplom efter kursen, så det behöver inte någon tvivla på!

Kommer ha bloggen lösenordsskyddad ett tag och sen testar jag ta bort det och ser om hon har gett upp.
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0