Blä

Ja, så känns det just nu. Dom senaste naglarna jag har gjort har inte hållt nå bra, tipparna har lossnat på en gång. Så jag känner mig lite nerslagen för tillfället och börjar undra om det här verkligen är min grej?
Jag vet att jag är färsk och håller på att träna fortfarande, men naglarna jag gjorde i början har hållt bättre så det känns ju riktigt uselt att jag bara blir sämre ju mer naglar jag gör..
Och speciellt när jag har betalande kunder så vill man ju att dom ska hålla 2 v tills deras återbesök. Att sitta 3 tim med ett helt set för att sedan måsta göra om allt dagen efter tar ju lite på krafterna dessutom.

Ja, så det är anledningen till att det inte dyker upp nå inlägg eller nagelbilder just nu..

Jag suger på det här, just nu iaf...
Kommentarer
Postat av: Linnea Granström- Ungmamma & Ryttare

Kämpa på nu! :)



Mina naglar sitter som sten och jag är inte så försiktig av mej när jag pysslar på i stallet eller busar med Ebba :)

2010-04-13 @ 14:23:17
URL: http://linneagranstrom.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Du är jätteduktig, du ska inte ta det så hårt för att naglarna lossnade på mig! Detta är din grej!

2010-04-13 @ 14:43:18
URL: http://cisselijana.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0