Bio

Ikväll har jag och älskling varit till Piteå och sett Clash of the titans 3D. Är så jäkla häftigt att se filmer i 3D! :)
Den var iaf bra tyckte vi. :)



Annars idag så har jag på morgonen varit in till salongen för att få min ögonbryn trådade sen fixade jag till lillasysters naglar. Väl hemma så tog jag o John tag i våran svinstia till lägenhet så nu är den ren och fin, skönt! Sedan blev det middag på Baan Thai, skulle egentligen till Pastabacken men det var fullt där. :(
Var även duktig och hängde undan alla vinterkläder och precis efter det så började det snöa, väldigt roligt...

Nu känns ögonlocken ganska tunga så jag gissar att det snart blir att krypa ner med min fina, imorrn får jag sova ut och vakna upp med honom. Lovely. :love:
Kommentarer
Postat av: Linnea Granström

Jo det gjorde dom :)

Jag fattar inte att dom har hållt för alla äventyr i stallet :)

2010-04-19 @ 21:40:45
URL: http://linneagranstrom.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0