Money makes the world go around

Såg ju verkligen framemot våran Sthlms-tripp, all den glädjen försvann då jag efter att ha betalat alla räkningar ser på ett ekande tomt konto..
Är ju verkligen jätteroligt att fara till Sthlm utan pengar och sen är det ju verkligen jätteroligt att jag får vara utan pengar i 4 veckor.
Jag är så satans less på det här, att ALDRIG ha pengar.
Ge mig ett heltidsjobb?

Pengar gör en lycklig, eller lyckligARE kanske man ska säga. Ingen mår väl bra av att inte kunna betala, hyra, räkningar, mat, kläder o.s.v?
Jaja, det är min uppfattning iaf.

Allt är gjort inför resan nu iaf, ska jag bara få upp mitt humör igen....
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0