Fläsklinnen

Lite dålig uppdatering, I know.
Men det är som inge roligt när det typ inte är någon som läser. Det är inte för min egen del jag skriver, vet ju hur kul det är att läsa andra bloggar så det är mest för att roa andra och hålla folk som jag kanske inte ser så ofta uppdaterade.

Ajja, har inte hänt så mycket iaf.
Märks att det är dagarna innan löning för guuud så dött det är på jobbet, inte mycket folk alls och då går tiden så långsamt. Sedan väntar vi med spänning på nya märket Klara som borde dyka upp när som helst, det kommer bli skoj med något nytt! Och sedan är det många som väntar på våra "fläsklinnen" som vi så fint kallar dom, haha. Slim-linnen som blivit väldigt populära, gått åt på en gång varje leverans. Har faktiskt ett själv och dom funkar. ;)

Ska väl gå och ta mig lite kräm till kvällsfika och fortsätta se Big Brother..

Det var väl inte så spännande uppdatering va?
Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad är det för linnen?

Jag läser alltid din blogg iaf;)

Tycker det är kul att se hur det går för dig och John och vad du gör nu när vi inte ses mer..

Kram

2009-10-21 @ 12:11:57
Postat av: Cecilia

Vad är det för linnen?

Jag läser alltid din blogg iaf;)

Tycker det är kul att se hur det går för dig och John och vad du gör nu när vi inte ses mer..

Kram

2009-10-21 @ 12:12:31
URL: http://cisselijana.blogg.se/
Postat av: Jenny

är det sant? Slimmande linnen? Måste hooka upp mig med ett sånt!!



//jenny

2009-10-21 @ 15:01:43
URL: http://jennysdagar.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0