Duktig värre

Ja idag tycker jag att jag har varit duktig.
Har tvättat halva dagen och efter det så for jag ut till Alvik för att tvätta bilen och dammsuga ur den, sen passade jag på att börja rensa lite (läs slänga) ur mitt gamla rum, fick bort en del faktiskt. :)
Som belöning till mig själv svängde jag förbi Shell när jag kom hem och köpte en brownie. :p

Imorrn är det äntligen dags för jobb, ska bli superkul!
Innan jobbet ska jag och fixa naglarna samt vaxa mig, jepp jag har tänkt testa på det.
Välbehövligt är det då iaf, känner mig som en liten hårig apa just nu då man måste spara ut lite hår. :p Var lite jobbigt idag när det var så varmt att inte kunnat ha varken kjol eller linne. :p
Nåja, jag hoppas det blir bra och att det inte gör så fasligt ont, ska bli skönt att slippa bry sig om rakning på ett tag iaf. ;)

Skulle egentligen behöva sova nu men jag har ju vänt på dygnet så det känns som en omöjlighet. Men kanske kan somna lite tidigare för att jag har hållt igång idag så mycket.

Nåja.

Puss!
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0