Pix

Började ladda upp bilder från Västerås på pixbox men jag fick knappt plats med 1/3 av bilderna från så ni får ge er till tåls till på fredag för att se dom.
Kan bjuda på lite bilder från i lördags till att börja med..
Jag, Emelie och Evelina tog en massa bilder.






















Sen dog batteriet, tyvärr.

Så då började jag fota med mobilen istället!




















Sen började batteriet på mobilen att dö så det var bara att sluta fota helt enkelt. :p
Inte så bra bilder med mobilen, men girlsen ville se dom så jag laddade upp dom ändå. :)
Kommentarer
Postat av: mli

Va fina bilder =)



Jo du går in på facebook och tittar under din bild lite längre ner på profile sidan och så klickar du på create a profile badge och sen så får du en kod som du kan klistra in var du vill ha den i bloggen genom att klistra in den på det stället i kodmallen =) lycka till!

2009-07-21 @ 18:55:12
URL: http://zzzmli.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0