Snabbt in och snabbt ut

Ja, lönen alltså.
Finns det nå tråkigare är alla förbaska räkningar?
Har betalat av mina räkningar och min skuld på jobbet iaf så det känns bra.

Annars så har jag givetvis blivit nersmittad med förkylning, fick ont i halsen idag. Så nu håller jag alla fingrar och tår att det inte blir värre så att jag orkar gå på Luleå Kalaset. Om jag kollar på dom två som smittat mig så ser det inte lovande ut... Kom igen nu mitt immunförsvar!

Helgen har bestått av jobb som vanligt. På lördag hann jag och John med lite mys iaf. For ut och åt på Waldorf och sedan for vi och såg nya Harry Potter på bio. Mysigt att hinna hitta på något för jag jobbar ju hela tiden när John är hemma så det känns som att man knappt ses.
Och på fredag blir nog äntligen våran bil fixad, om älskling är kry och orkar, vi har då fått tag på den där flexplattan nu tillslut.
Jag haaaatar att åka buss så jag vill ha tillbaks bilen nu!

Mja, ska väl krypa till kojs snart och få så mycket vila som möjligt, blir jobb 9 dagar i sträck innan jag får ledigt till helgen.
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0