Lista

4 av mina favoritprogram på tv.

-Supernatural
-Heroes
-Lost
-Legend of the Seeker

( fuskade lite, tog serier vi brukar ladda ner ;) )

4 saker jag gjorde i går.

- Tvättade
- Handlade
- Nötte dator
- Myste med älskling framför tv:n

4 saker som jag ser fram emot.

- Sthlm, Metallica!
- Sommar
- Plugga klart..
- ..och förhoppningsvis få jobb!


4 av mina favoritresturanger

- Waldorf
- Östergök
- Miss Mac (? :P)
- Pastabacken

4 saker på min önskelista

- Massa, massa pengar!
- En systemkamera
- Ett hus ( :D )
- En ny bil


Jag skippar att utmana men känner sig någon manad så får ni gärna skriva en också. ;)
Kommentarer
Postat av: Fru Evelina

haha jag har EXAKT samma önskelista! eller ja, nästan iaf =)

2009-01-14 @ 21:26:57
URL: http://evelinas.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0