Imorrn är det dags

Då överlåter jag mitt hår i en okänd persons händer.
Visst låter jag dramatisk? :p
Känns lite jobbigt bara, är orolig att det ska bli hemskt (kan min frisörs mammaledighet ta slut snart??) , men det blir väl förhoppningsvis bra. Ska bli skönt att få en "frisyr" igen, nu är mitt hår bara långt och tungt (inte snyggt då, måste ha det uppklippt), sen har jag en utväxt lugg som inte är fin alls och en utväxt så det bara skriker om det.
Så det kan ju knappast bli sämre, right? :p

Baaby kommer hem imorrn också, har jag tur så kanske jag får mig en puss för hans efterlängtade dator har kommit så han kommer nog ägna hela kvällen åt att stoppa ihop den och sen gissar jag att det blir många timmar framför den, men blir det för många så får han skäll!

Nåja, slänger upp nån bild imorrn om jag vågar. :p
Kommentarer
Postat av: Mli

HEJ och tack för kommentaren=) vars ska du klippa dig? kram

2009-01-14 @ 22:59:01
URL: http://zzzmli.blogg.se/
Postat av: Maria

Hej Linda,



Maila mig din adress så skickar jag över priser och information om utbildningarna :)



Kram/Maria

[email protected]

2009-01-15 @ 06:10:04
URL: http://xtremebeautynails.blogg.se/
Postat av: Maria

skriv ett till mail adressen hittar inte adressen, attans.

Eller maila på [email protected]



Förlåt!



Ha en super kväll.

Kram

2009-01-15 @ 19:00:46
URL: http://xtremebeautynails.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0