Skidåkaren



Hur snygg är jag inte på en skala? :D

Ikväll har jag varit och åkt skidor, första gången på flera år(!), kändes väldigt ostadigt dom första sekunderna men sen kom skidåkartekniken tillbaka, en gång skidåkare alltid skidåkare, eller nåt.
Har ju iaf tänkt bli lite hurtig, därför jag tänkt börja åka lite skidor. Bra träning är det då verkligen, speciellt för kondisen som inte existerar hos mig just nu!
Har ju skidor och allt sen tidigare så det är ju perfans, sen fick jag låna den här snygga dressen också. ;p

På praktiken idag så fick jag kika på smycken och vara med och välja vilka dom ska köpa in. Det var kul, en massa fint som kommer komma in nu. :)
Har jag sagt att jag stormtrivs på praktiken?

Igår när jag skulle gå och lägga mig hände en rolig grej..




Så, ville någon adoptera mina små djävular?
Någon alls?
Snälla?
Kommentarer
Postat av: mli

härligt Linda! Kul med skidåkning =) borde också skaffa mig ett par.



å ibland är det nog ganska skönt att bo med en allergiker så man slipper såna där busiga katter hehe :D



Kram

2009-02-11 @ 16:39:19
URL: http://zzzmli.blogg.se/
Postat av: Anonym

Liiinda, vad har du för små monster???!!!

2009-02-11 @ 19:25:06
Postat av: Jea

hehe, it was meeee;)

2009-02-11 @ 22:44:16
Postat av: Jea

hehe, it was meeee;)

2009-02-11 @ 22:44:46
Postat av: Jea

It was meee ;P

2009-02-11 @ 22:48:04


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0