Härligt väder!

Solen skiner och temperaturen är alldeles lagom!
Så idag ska vi ut till byn och köra skoteeeeer, yeeey!
John är och köper nya tändhattar med pappa, då han kommer tillbaks så ska vi rulla iväg.

Igår blev jag sminkad på praktiken, var en tjej som sminkade åt Parelle, skitsnyggt blev det, man hade nästan velat fa ut nånstans för att man var så snygg! Sedan blev jag kär i ett skimmerpuder från Dior, måste inhandlas då min plånbok ger mig möjlighet. Har ju inga pengar kvar den här månaden så egentligen borde jag stanna hemma istället för att fara till Sthlm, kommer ju inte ha råd att köpa nånting. Inte ens mat till mig själv. Suck, det här kommer bli en fruktansvärt jobbig månad, så här lite pengar var det längesen jag hade. :(
Kommentarer
Postat av: mli

tjo! ska du åka till sthlm ändå?

2009-03-01 @ 01:50:56
URL: http://zzzmli.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ah, då förstår jag. Det blir ingen MK konferens då? Jag ska nog fara till sthlm och gå på den ändå... häng gärna på =)

2009-03-02 @ 19:52:15


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0