Guest Event

Idag var jag och Emelie på sektmöte, haha. ;p Eller Guest Event, Mary Kay om man ska vara korrekt. ;)
Var på det förra året fast då var jag bjuden som gäst, men innehåll och så var ungefär likadant, tyckte det var mindre folk i år bara.
Sedan har jag haft en toppendag på praktiken, gjorde en galet bra försäljning och det peppade upp mig rejält. Jättekul att kunna hjälpa en kund på egen hand, kan ju vara lite svårt såhär i början när man inte har så stor koll på grejerna i butiken.
Hursomhelst, jag stormtrivs iaf, är glad att jag har praktik där och dom här 5 veckorna kommer nog bli roliga o lärorika. :)

Well, det var väl allt för mig...
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0