Work work

Ja då var denna helg över, snart iaf.
Helgen har bestått av jobb, som vanligt. Jobbar ju i princip varje helg.
I fredags var det lugna bullar, såg film här hemma och myste.
Igår var vi bjudna till Alvik för att äta surströmming, dock inte jag, jag smaskade på sill och makrill. :)
Och idag har vi ätit lyxmiddag på MAX och handlat hem lite kladdkaka, tjockisar yeey!
Jobb imorrn, 9.30- 17 ungefär, ska bli avlöst så fort det går för jag ska nämligen få följa med på inköp som börjar klockan fem. :) För B-young och Ichi är det och det äger rum på Nordkalotten. Ska bli skoj! :)

Jo förresten, fick mina skor i fredags! :D Fick låna pengar av älskling. Världens bästa är han. :*

Jo, det var nog allt tillsvidare.
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0