Tavlor

Igår var min snälla mamma här och putsade mina fönster. Har försökt själv några gånger och det har bara blivit skit så nu skulle hon få testa så vi ser om det är mig det är fel på eller fönstrena. :p Har inte haft någon sol på fönstrena än så jag vet inte, men det ser då bra ut än så länge.
Passade även på att byta gardiner i köket och i sovrummet, nyinköpa.
Blev lila i köket och idag var jag även och köpte en lila tavla som matchar, tyckte den gula jag hade skar sig litegrann. Men nu är det fint! :)
Köpte även fyra nya tavlor som jag har stoppat på hyllan ovanför soffan.
Men mest av allt vill jag flytta till hus nu, försöker tjata så mycket det går på John, ingen större framgång dock. (joooooohn, jag vill flyttaaaaa :p)
Ajja, ikväll blir det att ta det lugnt och mysa med älsklingen min. Ska se alla avsnitt på dom serier vi brukar se, vi har halkat efter en del.
Imorrn är det tänkt fest, för mig och Eve iaf och kanske nån mer? :)

Men ha en bra kväll!
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0