Gröna fingrar

Njae, det har jag väl inte riktigt. Men idag har jag varit och köpte lite blommor till balkongen våran. Blev penseér(??) som jag har planterat i en liten plåthink, hur fint som helst. Sedan köpte jag en färdigplanterad större kreation som står på balkonggolvet, jättefint! Fick även följa med en ljuslykta till balkongbordet!
Sedan har jag köpt ett överkast till sängen, fyndade ett på Hemtex för halva priset. Nu slipper vi förhoppningsvis lite katthår iaf.

Blev så avundsjuk när två från jobbet satt och färgade håret idag så jag bokade tid hos frisören på Storheden till nästa vecka. Ska färga mitt hår, lite ljusare är mina planer, får väl se vad hon säger. :)

Annars då... ja, har väl inte så mycket att tillägga.
Jättekul att vara tillbaka på praktiken!
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0