2 days

Åhhh, jag är så skolless!
Men bara två dagar kvar nu så jag ska väl inte gnälla egentligen.
Hade tenta idag och den gick väl okej, vi fick sitta med böcker och söka på internet och så, så det var ju ganska skönt. :) Känner mig ändå tveksam till om jag klarade den, men vi får väl se.
Imorrn och på onsdag är det IT som gäller, hoppas det är någorlunda intressant. Ska sova i Happis imorrn så jag måste fara och lämna mina bebisar i Alvik, igen. Usch, hade hellre myst här här hemma med dom ikväll. Men men...
Två dagar kvar, två dagar kvar...

Helgen då.
Ja den var ganska usel, tänker inte gå in på några detaljer, men jag var väldigt arg och ledsen.
Var hos Eve och tjattrade och såg film med henne och Emelie i lördags iaf och det var upplyftande.
Men resten av helgen, skit.

Vill ha mina pengar nuuuu, har varit fattig i två veckor nu.
Men som det ser ut nu så kommer mina pengar ta slut på en gång, är så jääävla mycket räkningar den här månaden. Så att jag ska ha något som helst liv den nästkommande månaden kan vi ju glömma.
Likaså att jag ska ha råd att färga mitt hår, kommer få se förjävlig ut.

Nåja, ska pussa lite på mina pälsklingar nu innan vi far till Alvik.
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0