Hemmafru

Ja nu när jag har varit ledig har jag verkligen varit en duktig hemmafru...

[x] rensat ut förrådet
[x] diskat
[x] bakat
[x] slängt sopor
[x] postat brev
[x] tvättat

Vårat förråd har nu blivit ett datarum! Har fortfarande kvar lite grejer här inne, allt kan man ju inte slänga men datorn får då plats. Har tänkt hänga upp lite smart förvaring från IKEA sen när jag och Evelina varit dit, och sen kanske dölja allt med ett tygstycke. Vi får se, skönt att ha datorn här inne iaf så kan jag göra finare i vardagsrummet, måste köpa nån slags byrå/sideboard. Just nu ser det väldigt tomt ut där inne. :p

Igår fick jag mina pengar, woho! Så idag tänkte jag gå en sväng på stan, hoppas på att Evelina kan följa med, inge kul att gå själv.. Hoppas hoppas hoppas...

Nåja, kanske skulle slänga sig in i duschen nu..
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0