Helgen

I fredags var jag och älskling på bio.
Såg Tropic Thunder och den var faktiskt kul, trodde att den kanske skulle bli för larvig men det blev den inte.



Lördag var vi till min mor och far och åt grillat, var nog sista gången för det här året, gott var det då iaf!
Och söndag hjälpte vi John farmor och farfar med sista flyttlasset.
Annars har vi bara varit hemma och myst i helgen jag och älskling, man blir mer tofflig när man inte ses så ofta. ;)

Varit till tandläkaren idag, men dom kollade bara tänderna och konstaterade vad som behövde göras också fick jag TVÅ nya tider. Varför kan dom inte göra allt på samma gång istället? Eller iaf gjort bort en av grejerna idag..
Nåja, dyrt kommer det bli iaf som väntat, hon räknade att det skulle gå på drygt 1500. Jippie, det är ju verkligen pengar jag har att lägga ut som fattig student.. Blir väl att låna sig fram som vanligt.. suck.

Mycket att göra i skolan är det också, ledig hela veckan men jag känner mig ändå fullbokad. Skola är verkligen inte min grej men det är väl bara att kämpa på.

Nåja, funderar på att fara och träna litegrann och sen fortsätta plugga.
Ha en trevlig dag!
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0