Bye bye baby

Nu har älskling farit upp till Gällivare. :(
Kommer jobba mån-tors där uppe varje vecka. Kommer kännas konstigt att inte ha honom hemma, men det lär nog märkas om någon dag kanske..
Men vi kommer nog klara det här galant, är ju inte så länge han är borta och jag är ju ändå i Happis på dagarna så jag tror veckorna kommer gå snabbt. :)

Idag kommer Jea förbi och fixar mitt hår, måste färga över den avskyvärda utväxten jag har, får hoppas det blir bra med det jag har köpt, en kombinerad med färg och slingor. Sen måste tydligen Jeas lugg fixas, såg katastrofalt ut idag fick jag ett sms om imorse. :p

Ne, nu ska jag tröstäta kladdkaka sen ska jag fara och handla lite bröd till min lunch imorgon. Imorrn börjar ju förövrigt skolan på riktigt, spännande!

Ha en trevlig dag!
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0