Yes!

Klarade omtentan med nöd och näppe! Hur skönt som helst! Så om jag skulle bomma sista tentan nästa vecka så är det bara den jag behöver göra om till våren, lite lättare.
Annars har man väl lite småpanik över destinationsredovisningen, vi har inte hunnit göra nånting p g a ekonomin, men imorrn ska jag och Hanna stanna hemma och börja jobba med den, blir nog att jobba med den hela helgen, iaf en del av helgen. Måste ju hinna göra klart den så man hinner plugga till ekonomitentan också.
Ska bli så skönt när allt det här är över efter nästa vecka och vi får gå ut på praktik, ska bli jättekul! Jag kommer ha praktik på Cubus, i Strand Galleria. :)

Nu ska jag mysa ner mig i soffan med mina två pälsklingar och invänta Grey's...










Kommentarer
Postat av: Evelina

vad skönt att du klarade den!!!



söta missar du har =)

2008-10-22 @ 21:22:23
URL: http://evelinas.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0