Mary Kay

Var på ett möte igår angående Mary Kay, skönt att komma ifrån plugget litegrann.
Har ju faktiskt blivit konsult nu. ;)
Tänkte köra igång i november efter mina kurser jag har nu är avslutade så vet ni någon som är intresserad av att ha en hudvårdsklass, let me know! All hjälp såhär i början uppskattas väldigt mycket! :)

Blev ju klara med andra ekonomiinlämningen igår, skönt. Idag blir det mer plugg, i destinationsutvecklingen, ämnet som har fått stå åt sidan ett bra tag p g a ekonomin.
Sen när jag kommer hem så måste jag börja plugga till omtentan på fredag. Klarade dom två första delarna på provet men inte sista, problemlösningen, så den måste jag göra om och verkligen klara på fredag, annars är det kört.
Ingen press alls, neeeej då....

Hoppas ni får en bra dag!
Pussss
Kommentarer
Postat av: Jeaaaaaaaaaaa

hey babe, kan kolla om nån är intresserad av att komma på marykay visning hos mig? puss!

2008-10-14 @ 12:33:22


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0