Hockey ikväll!

Ska på hockey med lillasyster ikväll, Luleå - Färjestad.
Vore ju trevligt om dom kunde vinna när man väl far dit för att se en match, men man ska väl inte ha för mycket förhoppningar, det är ju ändå Luleå vi pratar om. ;p
Innan hockeyn ska jag bjuda lillasyster och mamsen på mat också, mycket roligare att laga mat till flera. Jag är ju väldigt dålig på matlagningen nu när John är borta. Fy på mig!

Nyss damp det ner en avi i brevinkastet om att jag har ett rek brev att hämta ut, Metallica biljetterna yeeeey! :D

Ska väl ta och äta lite frukost, sen dusch och sedan fara och hämta ut biljetterna!
Sen ska jag tydligen på stan en sväng med lillasyster också.
Måste plugga lite ekonomi idag också, blev ju klara med destinationen igår så nu har man ju lite tid för det, med betoning på lite, tentan är ju på onsdag. :S
Kommentarer
Postat av: Fru Evelina

åh vad KUL med metallica!



ps kika gärna in tävlingen på min blogg, du kan vinna en fin skinnväska!



kram

2008-10-27 @ 14:19:54
URL: http://evelinas.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0