Godkväll

Är ensam här i lägenheten ikväll, John är på kurs och kommer hem imorgon eftermiddag nån gång. Hinner knappt se honom nånting den här veckan :/

Igår var det kvällsöppet på stan så jag strosade runt där med Evelina i vanlig ordning, köpte inte så mycket, två tröjor och en ögonskugga. Däremot syndade jag desto mer idag. :p Såg i tidningen på morgonen att dom hade Koola Anna byxor nedsatta idag och imorrn på Haléns i stan så jag var ju tvungen att fara dit o kika. Kom hem med TVÅ par byxor, skäms på mig! :p Men jag får väl trösta mig med att jag fick dom väldigt billigt. Så nu har jag tre par Koola Anna byxor, det får nog räcka för mig. Otroligt sköna är dom då iaf!


Annars har jag inte gjort så mycket idag. Steg upp klockan sju för att tvätta, sen skjutsade jag iväg älskling till kursen. Efter det har jag bara suttit hemma och stirrat tills jag bestämde mig för att fara ut till byn och tvätta våran pärla, hon är så ren och fin nu! Åt middag där och sen rullade jag hemåt. Får se om karln märker någon skillnad på bilen när jag hämtar honom imorrn. :p

Djävulskt kallt ute nu btw, nollgradigt. :/ Och det har inte varit så mycket över det idag heller, snart är det vinter, hojja...

Ne nu ska jag mysa ner mig under en filt med mina bebisar och försöka hitta något bra och se på tv (good luck!).

Hoppas ni har en bra fredagkväll!
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0