Allt går åt helvete

Ne inte riktigt allt kanske men testerna idag gjorde det, fick trevligt höra att det inte var något yrke för mig, tack och hej! Var mycket siffertest och det är ju absolut inte min grej så därför gick det då åt skogen.
Något annat som går åt helvete är ekonomin. Har ju fått en ny inlämningsuppgift som ska vara inne på söndag, började kika på den igår men vi fattade ingenting! Han har ju inte gått igenom det här riktigt med oss och den enda lektionen vi hinner ha innan inlämningen är på torsdag så det känns ju väldigt lovande... Han är sämst på att lära ut, han lär ut som att vi redan har sysslat med sånt här förut, vilket största delen i klassen inte har gjort. Vi får inte räkna nånting på lektionerna, han står bara och babblar hela dagen.. Urusel lärare...
Jag vet inte vad jag ska göra, är ju inte bra på nånting...
Klarar jag inte ekonomin har jag ingenting...
Less...

En positiv sak idag var iaf att jag träffade Emilia när jag var i Boden, vi gick och åt lunch och catchade upp litegranna. Var ju som ett tag sen vi sågs, vi är säääämst!
Vi for även på Dollarstore en sväng och där köpte jag bl a ett par doftljus som luktar choklad och nu luktar det i hela lägenheten, så himla gott! Kanske måste fara och hamstra såna ljus till vintern, I loved them!
Även fixat mig praktikplats nu, känns jätteskönt, något som jag klarat av iaf!

Sen fick jag en jätterolig överraskning när jag kom hem.
Noomi har rivit lös en stor bit av fondväggen, satan så less! Vi skulle aldrig ha tapetserat om, katthelvetena förstör ju dom bara.
Jag hoppas vi har kvar en våd så vi kan tapetsera över..
Någon som vill köpa ett par katter nu? Ni kan få dom gratis faktiskt.

Nu ska jag lägga mig i soffan och tugga i mig wienerbrödet jag fick av mamma, synd om mig så jag får tröstäta!
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0