Webdesign och tapeter

Ikväll har jag gett mig in i webdesignens värld och det var kämpigt. Läste ju webdesign i gymnasiet men inte sjutton kommer jag ihåg nånting av det. :p Har iaf lyckats ändra färger på typ allt, måste bara hitta en bra bakgrund att stoppa in istället för en tråkig färg, också vill jag ha en ny header. Men ikväll orkar jag inte mer, det här tog nog lång tid!

Idag har jag gjort ett fynd som gjorde mig glad. Följde med pappa på en tapetaffär för han skulle hämta nå färg där. Jag strosade runt och kikade på alla fina tapeter som fanns (ge mig pengar!!) och precis innan vi skulle gå hittade jag en liten hörna där dom reade ut utgående tapeter och där hittade jag en brun tapet med lite mönster på för 50:- rullen! Var ingen speciell tapet sådär, klart att det finns finare men då får man ju vara beredd och betala en del! Den här tyckte jag var helt okej iaf och har tänkt ha den som fondvägg i sovrummet. Sovrummet ligger nämligen längst ner på listan av vad som behöver tapetseras, är vardagsrummet det kommer gå mest pengar till, sen hallen. Men nu har vi ju alltså en tapet till sovrummet också i och med att jag hittade en så billig en och som kommer passa bra där inne. Tidigare har dom kostat 300:-/rullen så jag tycker jag fyndade bra där. :)
Är iaf nöjd med att jag får tapetsera sovrummet nu också, behöver man inte lägga undan nå pengar till det. Full fokus på vardagsrum och hall. :)
Bara att hoppas att det inte blir nå mer prövotid på kontraktet nu så vi får ta från bofonden, så kanske vi kan tapetsera nu till sommaren, vore hur bra som helst!


(inte min tapet)

Imorgon är det fredag, helg och löning! Löningen är ju dock inte så mycket att hurra för som vanligt, dom pengarna kommer vara borta på några dagar bara. Men vi ska iaf ut och äta på Exotic imorgonkväll jag, John, mamma och mormor. Dom har ju lite specialpriser där nu, så då måste man ju passa på! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0