Privat?

Såg Englas begravning på tv tidigare och jag har lite svårt att förstå varför dom vill sända den på tv. En begravning tycker jag är något privat och jag skulle vilja sörja ifred, inte bjuda in hela Sverige.
Att behöva begrava sitt eget barn måste vara det jobbigaste man kan gå igenom, det ska man inte behöva göra så det dom går igenom kan man nog inte ens föreställa sig. Men dom sjönk lite i mina ögon när dom offentliggjorde begravningen sådär..

Men det är ju bara min åsikt, alla tycker ju inte som mig.

Min far ringde just och sa att vi får låna pengar till att köpa balkongbordet, så vi ska fara och köpa det på en stund. Wiie. :)

Ha en trevlig lördag!
Kommentarer
Postat av: Evelina

ÅH kul va blev de för bord å stolar? Du måste fota och lägga ut nån bild sen :) ja å simon har oxå köpt utemöbler. De kanske inte är så fina men de var 6 stolar och ett jättebord med parasoll för under två tusen så vi tyckte att man fick mycke för pengarna.Så vi slog till.

2008-05-10 @ 16:03:24
Postat av: Evelina

Håller förressten med dig om Englas begravning. varför sända på tv??? Fattar det inte.

2008-05-10 @ 16:04:52


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0