Box!



Ja idag blev det preimär av box för mig, halvpremiär för Jea. ;) Det var skoj, lite annorlunda träning, men det blir nog roligare sen när man har lärt sig tekniken, nu var man mer tvungen att fokusera på det istället för styrka. Tråkigt nog så tar passen uppehåll över sommaren så vi får hålla oss till gymmet i sommar och bli riktiga beefcakes! Visst gumman? ;)
Idag har jag även hunnit med att köpa fransgardiner, varit sugen på det ett tag och nu hänger dom i vardagsrummet, blev riktigt fint. :)

John bor som vanligt framför sitt jävla spel, han såg inte ens Lost med mig. Snart får han börja avvänjning på riktigt för jag börjar bli fruktansvärt less, eller har varit det ett tag men nu får det börja vara nog.

Ska väl fortsätta mysa med Neo, som är mer beroende av mig än ett dataspel.

Pusss
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0