Balkongmöbler, check!

Har hickat i ungefär tio minuter och var på väg att ge upp och gå och dricka vatten, men då ringde mamma just och då försvann hickan! Magi!

Idag for jag direkt efter jobbet med pappa och köpte våra efterlängtade balkongmöbler. Så nu står dom här hemma men har inte börjat skruva ihop dom än så ni får vänta på bilder. Tänkte vänta tills John kommer hem imorrn, dumt att börja själv om allt skulle gå åt skogen, då måste ju allt ligga framme huller om buller, nu tar dom inte så stor plats i kartongerna. :p
Sen var vi även förbi Mattornas Värld, mamma och pappa ska ha nya mattor till det renoverade vardagsrummet. Dom hittade en matta och jag hittade två. En rund ryamatta till badrummet samt en ny dörrmatta, det är småsakerna som gör skillnad. ;)
När jag äntligen kommer hem så står det ett blomsterbud utanför våran dörr. "Åh, har John skickat blommor till mig!" tänkte jag men sen såg jag att det var TILL John, då började jag bli svartsjuk/avundsjuk och undra vem sjutton som skickar blommor till honom. :p Som tur är så var jag ju tvungen att öppna det eftersom John ju är borta. ;) När det väl var öppnat så var det inte så spännande, var våran kvartesvärd och Lulebo som skickat det som "inflyttningspresent". Men det var väldigt fina blommor,så det var ju snällt. Visste dock inte att dom gjorde så.
Har ni också fått blommor när ni flyttade till Lulebo lägenhet?

image115

 

Vad är det för blomma Emelie? ;)

Vi fick ju även blommor när Johns farmor och farfar var förbi i måndags. Dom ska ut på balkongen när vi fått upp bordet. :)

image118

Ikväll blev det ingen träning så det blir bara att vara hemma och mysa med Neo, se Lost också såklart!
Hoppas ni får en mysig kväll!
Kommentarer
Postat av: Evelina

haha ja va härmigt att vi skrev typ om samma sak. Frågade emelie en fråga och så bilder på sånna där söta blommor :)

2008-05-17 @ 15:23:54
Postat av: Emelie

Hej! Här kommer experten med svar hehe! Du har fått en Cymbidiumorkidé med ett aspidistrablad, salal och björngräs ;) Har aldrig fått äran att få någon sån där tjusig bukett själv men däremot har jag fått göra en och annan när jag praktiserade på Bellis! =) Det är en jättebra snittblomma iaf, som brukar hålla sig fin länge bara du ser till att den har vatten ;) Vi ses hos dig på Söndag va!? =) kram kram

2008-05-20 @ 23:56:32
URL: http://zzzmli.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0