Playdate

Idag var hela familjen ut till Alvik, vi tänkte att Neo skulle få träffa Felix. Och det mötet blev intressant. :P Först var Neo lite rädd men inom kort kände han sig som hemma och började jaga Felix och leka och ha sig, han använde t o m hans kattlåda, haha. :P Felix tyckte det det var jobbigt och ville nog mest att Neo skulle fara hem, men han är ju ändå katt och dom har ju svårt att stilla sin nyfikenhet, så han höll sig i närheten av Neo ändå.
Han är modig våran kille iaf och det är bra att det funkade att ha honom där ifall man nån gång skulle behöva kattvakt så kan han ju vara där då.:)

Ikväll ligger jag själv här hemma i soffan med våran lilla bebis i famnen, John är ute och roar sig och kommer väl hem inatt nån gång, jag kommer säkert hinna gå och lägga mig, klev upp ganska tidigt idag så slocknar nog ganska tidigt skulle jag tro!

Hoppas ni har en trevlig kväll!
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0