Långhelg!

Guud så skönt, två extra dagars ledighet! Dock ska jag ju in och förberede lite grejer på måndag, men vi har ju inte öppet så det känns inte som riktigt jobb. ;) Ska iaf njuta av ledigheten och hoppas på att det blir lika fint väder till helgen som det har varit dom senaste två dagarna.
När jag väl är inne på ämnet jobb så fick jag ett samtal igår angående ett jobb jag sökt, dom ville träffa mig om några veckor! :) Känns kul, men vi får se hur det blir, är ju inget sommarjobb jag vill ha, vill ju helst ha så jag kan kombinera med mitt nuvarande jobb, så ja hoppas det gäller något sånt. :) Men det är ju inte säkert jag får jobbet bara för att dom ska träffa mig, men ändå. :P

Idag blir det påskmiddag, sill och potatis, ska inviga våra små sillskålar vi fått av Johns mamma. Sen har John fått ett påskägg med roliga saker och så har vi köpt ett påskägg till mina föräldrar, som tack för att dom ställer upp så mycket.

Flytten närmar sig med stormsteg också, drygt en vecka kvar i den här lägenheten och just nu står det kartonger och påsar överallt, inte vidare fint här hemma med andra ord, men så är det ju när det vankas flytt.

Nu ska jag kika till potatisen.

Glad Påsk!

image67
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0