Biltvätt

Igår var vi och tvättade bilen, pappa hade fått låna ett garage med högtryckstvätt, så det var ju bara att passa på! Och välbehövligt var det också, den var gode smutsig.
Innan vi var och tvättade bilen var älskling och klippte sig också (på tiden :p) och rackarns så fin han blev, har jag världens snyggaste pojkvän kanske? ;)
Ikväll är världens snyggaste pojkvän borta, på kurs igen, men han kommer hem imorrn så han är inte borta så länge. Egentligen skulle Evelina komma förbi ikväll och se Lost men det blev tyvärr avbokat. :/ Trist, men inte så mycket att göra åt, vi ska försöka ses till helgen istället!
Och imorrn ska jag träffa Jea en sväng är det väl tänkt, har ju inte sett henne sen hon for till Sthlm, känns som att det var lääängesen!

Borde nog laga mig lite nu tror jag..
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0