Världens sötaste?

 



Förmodligen!

Denna söta lilla krabat hittade mina föräldrar fastklämd i farmor och farfars lada, stackaren måste ha blivit övergiven. Men nu så får den bo hos mamma och pappa, så den hade tur kan man säga. Om ni ser på bilden där den ligger vid kudden så kanske ni förstår ni hur liten den är, ingen aning om hur gammal den är men inte kan det vara många veckor, man kan inte annat än att bli kär i den. Jag hade god lust att sno med den hem igår! Men jag har på känn att nog min mamma kommer behålla lillen, hur ska hon kunna släppa den när hon får ta hand om den från att den är så liten?

Kommentarer
Postat av: mli

halleduttsingen så söööt! =) vilken tur att de hittade den!

2008-06-23 @ 22:23:45
URL: http://zzzmli.blogg.se/
Postat av: Evelina

nämen halledudingen så söööt! Sån tur att de hittade den så den inte svalt ihjäl! Stackars liten sötnos. Ska din mamma behålla den?

2008-06-23 @ 23:03:15


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0