Städtant



Idag har jag varit riktigt hurtig! Har putsat alla fönster ut-och invändigt, dammsugit, vaskat och diskat. Är jag en riktig städtant eller vad? Är skinande rent här hemma just nu iaf och det känns skönt. Vi har ju en liten misse som släpper väldigt mycket päls nu så det blir dammigt på en dag så jag lär inte få njuta av det så länge, men förhoppningsvis slutar han väl släppa päls snart.

John är ute i träsket fortfarande, han sov över där för att kunna sänka bilen idag. Ringde han för en stund sen och då hade han sänkt på ena sidan så det ser ut som att jag äntligen ska få den bilen sänkt, woho! Han kommer äta middag där ute också så jag får knåpa ihop något till mig själv, vilket alltid är lika tråkigt men något kommer jag väl på.






Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0