Semester

Ja nu har jag semester, guud så skönt! Två veckor från nu på måndag och vädret verkar ju bli bättre nu också så jag kanske har tajmat min semester bra.
Igår var det fest hos Jenny & Tomas, Tomas fyllde 30 år. Var trevligt, höll mig ganska nykter, blivit rätt bra på det?! Drack nå slush som Jenny hade gjort och det var gott! Hade jag bara druckit såna hade jag nog krälat fram. :p Blev bjudna på tacos först och lite efterätt, sen på kvällen fick varmkorv, så mätta och belåtna var man då iaf! Men det var en bra kväll iaf.
Idag var vi bjudna på mat hos min mor och far, Grekisk pytt i panna, väldigt gott! Neo har ju fått övernatta där eftersom vi sov över ute i träsket. Gick väl inte så där jättebra för honom att vara med lillbebisen, Neo är ju så himla våldsam när han busar och bebisen är ju så himla liten så det går ju inte. Nu ligger han då bara och sover iaf, han är ju alltid jättetrött när han kommer hem för att han inte sover nånting när han är i Alvik.

Ikväll blir det nog inte många knop gjorda. Jag och älskling ska väl mysa ner oss i soffan nu med lite chips och cola.
Imorrn ska jag och fixa naglarna, kul kul. Sen frisören på tisdag, så nu ska jag banne mig bli snygg!

Har ni haft en bra helg?
Hoppas det!
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0