PANIIIIIK!

Ringde idag för att boka tid hos min frisör men det gick inte, för hon är mammaledig till NÄSTA SOMMAR! Jag visste inte ens att hon var gravid, syntes inte då jag var dit sist. Så nu vet jag inte vad jag ska ta mig till, vars ska jag gå och fixa håret nu? Tidigare har jag alltid blivit så missnöjd vart jag än varit, tills jag hittade min nuvarande frisör, så jag är orolig att det ska bli samma nu. :/ Det som var så bra med min nuvarande frisör var att jag litade fullt ut på henne, så hon fick alltid fria händer. Och hon hade alltid förslag på hur jag skulle klippa och färga håret. Nu måste jag ju nästan veta precis hur jag vill ha det när jag ska till en ny frisör, inte vågar jag ge dom helt fria händer.

Suck.

Tips på bra frisörer i Luleå?
Kommentarer
Postat av: Fiaa

Jenny, Alex eller Fia, på trudes du vet

2008-06-04 @ 19:59:59
URL: http://zoofi.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0